tjockvawa

Fredagsvikten

Publicerad 2015-07-24 13:48:21 i Allmänt

Hade egentligen en lite tanke på att skita i att väga mej idag pga allt onyttigt i Göteborg men så tänkte jag... Att lixom vem är det jag vill lura? Er läsare eller mej själv? Mest mej själv tror jag men så nä, jag biter i det sura äpplet. Idag väger jag 73,3 kilo igen, sen förra fredagen (som är vägdag) är det ett plus på 8 hekto. Sen i lördags är det ett plus på 1,3 kilo. 

Nu är det lättare att fokusera ett tag, på både motion o mat så jag tror på under 70 innan augusti är slut! 

Havanna har haft avslutning på simskolan o vi funderar på om hon kanske har simning som sin sport? Ev får hon börjar på simning till hösten oxå om hon vill! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela