tjockvawa

Fredagsmys

Publicerad 2015-07-24 22:14:47 i Allmänt

Det fick bli lite stallhäng på eftermiddagen idag, Lithea längtade efter Pålur så vi åkte ut o pysslade om honom o hans "tjej" tjocka Babsan. 

Efter det tog jag en löprunda. 5 km på 28:04, det är vad jag vet personbästa! 💪🏽 för mej!! 

Sen lite grillat men ingen Daim o inte en glassgnutta på hela dagen! Skärpning med sötsakerna nu! 
Har en plan på att gå upp tidigt imorgon för att hinna med en morgonpromenad innan det blir mer stallhäng då Lithea o en kompis till henne ska på ridlektion på ytterligare ett ställe! Snart har väl ungen ridit varenda häst i Sörpings kommun! 
Hon har dessutom fått erbjudande om att vara stallvärd i "sitt vanliga" stall på måndagar i höst, det innebär att man finns där som hjälp med sadling o tränsning, hålla ordning i stallet, mocka osv osv. Det vill hon gärna o är man stallvärd får man rida en gång i veckan gratis oxå (tror jag). 
Havanna har vi nu anmält till simskola till hösten, så om några år får vi åka o heja fram båda våra barn i sina sporter i OS o andra tävlingar antar jag! Hahaha! 

I Göteborg försökte jag få till en fin bild på min make o mej men det är visst klippt omöjligt att få en bild där vi ser normala ut! Fattar inte vad jag gör för jäkla miner på alla bilder men okej, jag bjuder på den här där jag (som ofta) liknar min farfar! 

Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela