tjockvawa

Går enligt planen

Publicerad 2015-07-14 09:17:09 i

Jo då det går än så länge enligt träningsplanen o jag skärper mej med maten igen nu. 
Men, senast jag vägde mej tors o fre vägde jag 72,6 o 73. Det pendlar med andra ord en hel del. Men helgen var ju katastrof med pizza, alkohol godis o snacks så efter det har jag inte vägt mej men vet att ca 75 är inte minsta omöjligt efter en sån helg o till o med kanske mer. 
Får nog bli nyktert semestern ut nu o jag ska försöka att inte väga mej förrän egentligen nästa helg men jag får se hur långt jag fixar.  

Nästa vecka åker vi iväg ett par nätter till Göteborg.  Universeum o Liseberg står på schemat. Hotell med hotell-frukost o så det här med att hitta lite nyttigare variant på snabbmat när man är i nöjesparker o på resande fot...

Igår var jag på ett riktigt tufft pass på gymmet o på fm simmade jag 30 min. Ska simma idag oxå, o jag är sugen på att föra ett försök på milen men blir nog lurigt att få ihop schemat idag för Putte är inne o jobbar en dag o Lithea längtar ihjäl sig efter Pålur så ikväll får det nog bli en sväng dit. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela