tjockvawa

Mäh asså..?

Publicerad 2015-07-04 09:37:03 i Allmänt

Ja, nu blir jag fasen lite sur! Jag går ju inte ner ett skit!
Ja ja ja jag tränar o visst det kanske är en del muskler men jag borde fasiken börja tappa i kilo ändå snart nu.
Jag har sen i måndags gått upp till 73,4 (är det 0,6 kilo?) o då har det varit min "bra-vecka", ni vet den efter mens när man vanligtvis automatisk tappar vätska är peppad o åtminstone jag brukar tappa det där lilla extra i vikt om jag sköter mej?

Egentligen borde jag väl inte analysera, älta o fundera så mycket men undrar ändå vad det beror på..? Är det värmen som gör att man samlar vätska? Äter jag kanske mer salt än vanligt? (njae, tycker mej inte ha gjort det) Jag menar, det kan ju lixom inte vara ett halvt kilo muskler!!?

Ja lite sur tänker jag vara idag men jag SKA INTE GE UPP!
Hoppas på att det snart vänder, att alla muskler jag bygger nu då snart börjar bränna bort 4-5 kilo fett istället!
På torsdag får jag i alla fall veta om bootcampen gjort mej snabbare o starkare o får jag inte duktigt med resultat där blir jag skogstokig! ;-)

Nu väntar dop i en trädgård i Östra Ryd.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela