tjockvawa

Överdrivet?

Publicerad 2015-07-19 15:46:10 i Allmänt

Räknade veckans träningspass nyss o jag blev förvånad, även jag kan tycka att 11 träningspass (som det blir efter det jag ska köra på gymmet kl 17) på en vecka kanske är lite mycket!!
Mitt försvarstal: "Jag har semester vilket innebär att jag har haft tid, vädret har tillåtit det o jag mår bra av att träna! Alla pass har ju heller inte varit så långa, jag menar 30 min simning på fm o sen 30-45 min något pass på gymmet eller joggingtur på em/kväll. Jag har haft en o en halv vilodag o det är inte tänkt jag ska fortsätta träna så här hårt alla veckor" 

Veckan som kommer är vi ju som sagt bortresta några dagar o då kan det bli lite lurigt att få till så mycket träning o veckan efter det börjar jag jobba igen. 

Storstädat hemma idag oxå, körde iväg familjen ett par timmar o slog på musik o drog igång! Så skönt nu! 
O familjen köpte en liten present åt mej på sin tur till stan 💕

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2015-07-22 08:52:26

Jisses hjärtat! Men hejja hejja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela