tjockvawa

På hemväg

Publicerad 2015-07-23 11:30:54 i Allmänt

Även om vi har haft det riktigt bra så måste jag erkänna att det ska bli skönt att komma hem nu! Kroppen mår inte riktigt tipptopp. För lite träning o på tok för mycket mat!! Jo jag hade som vanligt med mej träningskläder o de hade ett fint gym på hotellet men tyvärr blev kläderna aldrig använda... Gör alltid så, packar med men använder aldrig. 

Vi gick visserligen i 12 timmar igår så benen värkte som efter ett dubbelpass på jobbet men det åkte ner alldeles för mycket kolhydrater o för mycket godis o några drinkar, öl o vin. Jag jobbar med att tänka på att jag var värd det, att jag får unna mej ett par, tre dagar på semestern när jag kämpar så hårt annars. Det tråkiga är bara att jag lägger på mej 2-3 kilo på direkten då!!!

Barnen är nöjda men önskar vi kunde stanna minst en dag till. Då känns det så bra, att vi ändå hittat på något som de har uppskattat o jag tycker de har varit så duktiga hela tiden! 


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela