tjockvawa

PMS

Publicerad 2015-07-29 21:30:58 i Allmänt

Asså blääää va jag är grinig o irriterad känner jag!! Brukar bli bättre så snart mensen kommer så låt skiten sätta igång nu då!! 

Gick fint på gymmet o jag körde i ca 1 timma o kunde öka vikten liiiite på vissa övningar. 

Öm som tusan på ryggen efter massagen igår! 

Köttfärssoppa till kvällsmat med en halv mjuk smörgås med lätta o nystekta kantareller!! Havanna o hennes mormor har varit i skogen idag! ❤️



Trodde jag köpte en nyttig godisbit idag som jag kände att jag ville prova. Räknade ut pointsen o insåg att chokladbiten på 40 gram innehåller 6 points, 40 gram Daim eller kexchoklad är lika många points... Nja då var det inte värt det, var nästintill sockerfri men inte så god. Delade den med Putte så 3 points av den åt jag. 

Imorgon tänkte jag försöka komma ut nån stans mellan skurarna o köra lite backintervaller, efter jobbet nån gång. 

Snart vägdag o den här veckan längtar jag!! Haft en riktigt kanonbra matvecka! 
Hej hopp



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela