tjockvawa

Siffror

Publicerad 2015-07-18 10:54:20 i Allmänt

Vägde mej igår: 72,5
Vägde mej idag: 72,0
Ska inte väga mej förrän på fredag nästa gång... Hahaha, kan hända att jag klarar det för nästa vecka är vi iväg några dagar. 

Men det är ju faktiskt riktigt bra siffror i alla fall! -1 kg sen förra lördagen. 
Står fast vid mitt mål att hamna under 70 för att sedan stanna där! 
Har ju en liten degklump på magen som tycks vara helt omöjlig att få bort men jag tror på min träning o på mina varannandagliga sit up's o armhävningar. 

Tänkte försöka ge mej på ordentligt med styrketräning idag o ev. lite jogging antingen med backintervaller eller bara 5 km, men det beror på planerna för resten av familjen. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela