tjockvawa

Slarv!

Publicerad 2015-07-29 12:37:07 i Allmänt

Attans i måndags o igår glömde jag göra mina sit up's o armhävningar! Eller jag kom på det igår o då sket jag idet! 
Ja, ja... Planerar ju en tur till gymmet efter jobbet o då ska de göras! Kanske inte gjorde jättemycket att musklerna fått vila ett par dagar heller, vågen verkar gilla det enligt tjuvvägning i morse, eller så gillar den att jag fick massage, eller att sköter maten finfint eller långpromenaden i måndags. I vilket fall var det toppensiffror! Men det kan ju hinna ändras, mens på gång oxå. Berättar om siffrorna på fredag! 

Hittade lite gamla bilder på mej själv på Facebook igår o det finns ett gäng tjockisbilder till o jag tror jag behövde se dessa för att riktigt förstå vilken förändring jag ändå gjort! Jag har inte datum o år eller våg-siffror på bilderna o sen dess har jag säkert gått väldigt mycket upp o ner men kul att se i alla fall! 


Kollade tillbax i bloggen från förra semester oxå o förra året i början på augusti vägde jag över 80 kilo (efter att lagt på mej 6-8 kg över sem!!) 
Så bättre resultat efter denna semester-period! 

Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela