tjockvawa

Torsdag

Publicerad 2015-07-30 20:16:38 i Allmänt

Joggat med backintervaller idag. Först 1,5 km, sen backintervaller x 6, sen jogg 1,5 km x 2. Nöjd! 

Imorgon tänkte jag åter igen kunna flexa tidigt för att besöka gymmet på hemvägen. Styrketräning är tanken men mer ben denna gång o låta armarna vila lite! 

Humöret på bättringsvägen men "tanten" är inte riktigt här än o det irriterar mej för jag antar att den just nu gör så min kropp samlar en massa vätska o förstör mina fina siffror till imorgon!! Det är ju trist, men jag vet ju att denna vecka varit riktigt bra matmässigt o jag har hunnit med lagom mycket träning o känner mej frisk o pigg! 

Fortsättning följer imorgon då... 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela