tjockvawa

Tränings-plan.

Publicerad 2015-07-13 11:33:11 i

Lovade ju att berätta om min träningsplan jag har nu för veckorna 29,30 & 31 innan nästa bootcamp börjar. 
 
JAG SKA UNDER DESSA 3 VECKOR HINNA MED:
Simning 30 (minst) 30 min, 5 ggr.
Jogga 5 km 2 ggr.
(Prova) jogga 10 km 1 gång.
Lätt jogging med backintervaller/trappor 3 ggr. 
Styrketräning 4 ggr (på gymmet)

Desstum ska jag varannan dag göra 10*3 sit up's o armhävningar. Sista veckan (31) ska jag göra 15*3 sit up's o armhävningar 5 gånger. 

Detta blir15 pass på 3 (plus sit up's:en o aarmh.)

Jag fick tjuvstarta i lördags då jag var på gymmet o körde spinning o TRX (vilket räknas som styrketräning) o under tiden som Havanna var på simskolan idag simmade jag 30 min.
Så 2 pass avklarade redan! 
Känns fint!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela