tjockvawa

Vilodag med massage

Publicerad 2015-07-28 19:24:52 i Allmänt

Började jobba idag! Semestern har varit helt okej men lite bitter är jag på att sommaren varit så dålig! 
Men ändå helt okej att vara tillbaka på jobbet o jag körde en mjukstart, flexade redan innan 14! Åkte hem till en kollega som även är massör o fick en ordentlig knådning av min rygg o nacke! Det var otroligt skönt o jag frågar mej varför jag inte unnar mej sånt oftare! 

Ingen träning idag, välbehövlig vilodag men imorgon tänkte jag köra förbi gymmet för lite styrketräning innan jag åker hem, hoppas på fortsatt lugna dagar på jobbet den här veckan! 

Kollegan har två så söta hundar, den ena är bara 3 månader o jag hade god lust att kidnappa dom båda två! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela