tjockvawa

Vilodag...

Publicerad 2015-07-16 19:41:02 i Allmänt

Tänkte först att det kunde bli en vilodag idag men då kan jag berätta att om man då inpregnerar altanen göra man allt annat än vilar... Vi använder något som heter Sioo o som ska vara skitbra o sen ska altanen vara underhållsfri i ca 10 år efter det.
Det är bara det att man ska kleta på sammanlagt 3 lager. De första 2 med 2 timmars mellanrum o sen det tredje efter 4 timmar. Klockan 20:00 ikväll är det tidigast dags... Orkar man då? Varje lager tar ca 1,5 timma för 2 personer... O frågan är om jag får igång min make igen kl åtta ikväll... Han tycker nog egentligen det kan vänta till imorgon men då har vi andra planer, först är det ju simskola för Havanna o under tiden tänkte Lithea o jag kolla på ridlägeravslutningen som hennes kompisar har då. 
Efter lunch sen tänkte vi ta en familjeutflykt på cykel till Mem (om H orkar hela vägen). Därav blev det lite mer motion för mej ikväll då jag "provkörde" sträckan o tog tid. För mej i skapligt tempo tog det nästan 25 minuter o enekl resa är det nästan 6,5 km. 



Vågen kunde jag såklart inte hålla mej undan så många dagar, tog en tjuvkik igår kväll o det händer inte ett jävla skit. Ev. Kollar jag imorgon bitti eller så tar jag väglag på lördag. 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela