tjockvawa

Checklista

Publicerad 2015-06-29 23:50:22 i Allmänt

På tiden! Nu börjar fylla i den igen.
Började idag o fyllde ikväll i allt jag ätit. Jag har tänkt mej för o tycker ändå inte jag ätit så himla mycket men ändå, ca 5-10 points "för mycket". Det ryms ju inom veckobonus o jag har tränat till mej 5 points men ikväll, ja det är kanske inte så konstigt att vågen inte visar något sensationellt skutt neråt utan snarare smyger sig uppåt.
Trodde faktiskt jag hade bättre koll efter så många år med viktväktarna!
Okej, skärpning nu, HELA semestern!

Militärträningen idag tog nästan död på mej! Hellweek är i full gång o okej, jag fattar varför de har valt att kalla denna vecka för det!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela