tjockvawa

Fredag på lördag.

Publicerad 2015-06-24 21:49:59 i Allmänt

Den här veckan flyttar jag fram väg-dagen till lördag istället. Jag ska jobba natten mellan tors o fre, en enkel-natt bara o har tänkt vara skapligt "omställd" till på lördag.
Men alltså kan ju inte påstå att det går så himla bra för mej med just viktminskningen. O jag skulle absolut kunna vara mer strikt o lite hårdare med kosten så jag vet väl egentligen varför men jag tänkte väl ändå att träningen kunde visa lite fettförbränning!
Sköter mej skapligt i veckorna men räknar väl inte pointsen jättenoga kanske o sen på helgerna frossar jag väl antagligen lite för mycket.
Men samtidigt känner jag att om jag inte drar iväg uppåt en massa så kan jag kanske låta det vara så här ett tag...
Ska ta i med hårdhanskarna vad gäller pointsräknandet snart...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela