tjockvawa

Inställd träning

Publicerad 2015-06-01 14:39:35 i Allmänt

Prova-på-militärträning som skulle vara ikväll blev inställd o är istället på lördag.
Då är jag och Lithea på ridläger så jag missar den sista gratis-träningen.
Men på måndag drar det igång på riktigt!!
Var istället på gymmet idag, körde pyttelite styrka innan jag drog igång med intervaller på löpbandet i ca en halvtimma!
Efter det mötte jag upp Havanna o Putte för en lunch-sallad på Lindahls.

När vi skulle gå mot bilen mötte vi Tobbes två flickor. Småpratade lite med de små fina töserna o de hade båda tårar i ögonen.
När vi sen gick, bröt jag ihop! Det skär så i hjärtat. Stackars små söta flickor! Jag önskar så att jag kunde hämta hem deras pappa igen!!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela