tjockvawa

Sista passen...

Publicerad 2015-06-27 12:20:23 i Allmänt

Kan väl inte påstå att jag är speciellt taggad till att åka till jobbet just nu. Jag känner mej trött, tung och är så full av tankar hit o dit.
Som jag skrev igår. Begravningen igår var så fin, den var som många sa "så Tobbe!" I kyrkan höll både hans fru o hans äldsta dotter jättefina tal o jag är grymt imponerad av att de orkade det, båda två. Tårarna sprutade såklart, på alla! Musikvalen val så fina, hela kyrkan var full av folk o blommorna fick knappt plats på kistan.

Efteråt samlades några stycken ( ca 60 pers) på Söderköpings brunn för lite mat. Äldsta dottern visade ett bildspel, många höll tal, det skrattades o gräts om vart annat! Ja det var så vackert, så fint!!

Just idag känner jag att jag vill vara hemma med min fina familj.

För övrigt var Putte på vårdcentralen igen i måndags eftersom hans hosta aldrig går över o han får feber då o då. Han skickades på röntgen o var där i torsdags. Igår ringde läkaren o sa att han har lunginflammation! Jag blir lite tjurig för den diagnosen ställde jag redan för 3-4 veckor sen när vi var på jourcentralen!!! Hmmm... Ja ja, antibiotika för honom igen o slemlösande. Nu ska ha väl bli bra snart?
Jahopp, bara bita ihop, 16 timmars arbete kvar innan semester!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela