tjockvawa

Sit up´s

Publicerad 2015-06-09 14:05:35 i Allmänt

Bildresultat för situps
Jag har fått frågan om det är riktigt sant att jag inte klarade mer än 2 sit up´s:  
JA, det är på riktigt!
Jag klarade knappt 2 ens... Fuskade nog lite på båda.
Men för att förklara mej, det skulle vara riktiga. Fötterna i marken HELA tiden, händerna vid tinningarna/öronen hela tiden. Och så ända upp så armbågarna nuddar knäna. Man får alltså inte lyfta fötterna från golvet/marken eller ta i med armarna om man säger, händerna ska vara som på bilden hela tiden.
 
Om någon håller i mina fötter eller om jag låser fast dom under soffan så klarar jag att göra några stycken, men annars är det typ omöjligt.
Var ärliga nu, hur många klarar ni?
 
Som tjejen på sista bilden gör med armarna/händerna är alltså fusk (enligt militärträningen alltså)
 
Hej Hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela