tjockvawa

Woop woop!!!

Publicerad 2015-06-22 20:55:01 i Allmänt

Asså jag är sååå nöjd att jag tog mej till militärträningen idag.
Har känt mej lite hängig, lite lite känning (ej ont direkt) i bihålor, trött o så där ni vet: "ska-jag-bli-sjuk-trött". Men eftersom jag inte har ont i halsen o inte någon feber (kände mej nästan febrig på fm) så tog jag mej dit o tänkte att jag gör ett försök.

Men alltså, shit va kul o va jobbigt o va rätt att jag gick!!

Vi joggade 1 km sen stannade vi o gjorde 10 sit ups, 10 armhävningar, 10 burpees, 10 upphopp, 10 rygglyft o 10 utfall.
Sen jogg 1 km igen innan vi gjorde alla övningar 10 ggr igen o så fortsatte vi så tills vi sammanlagt joggat 5 km o gjort övningarna 10x5 gånger!

Nu mår jag jättebra!
Det kan vara så att jag svettats bort eventuella förkyld-baciller eller så ligger de på lur o jag mår sämre imorgon..?

Jag var såklart långt ifrån snabbast men jag var heller inte sist o jag kämpade på i min egen takt o är sjukt stolt över min prestation!!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela