tjockvawa

Vikten

Publicerad 2015-03-20 05:56:51 i Allmänt

69,3 kilo vägde jag idag.
Ett plus på 0,5 kg. Helt okej.
Jag hade nästan räknat med det ju. Det har varit kämpigt i veckan att stå emot socker-monstret.
Jag kämpar vidare! Alltså inte för att gå ner så mkt till direkt utan att hålla mej här omkring o fortsätta mota bort sockermonster, äta nyttigt, träna o unna mej lagom mycket!

Dessutom har jag mina tränings-mål att kämpa för! Milen o att göra Chins utan hjälp!

05:54 är klockan o jag styr om några minuter mot gymmet för lite indoor walking 30 min o sen core 30 min.
Härlig start på helgen!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2015-03-21 04:26:47

Duktig du är!!! Fantastiska resultat.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela