tjockvawa

Dagens "to-do-lista

Publicerad 2015-11-25 21:34:19 i Allmänt

Ledig idag men har haft o göra hela dagen. Hade några måsten förutom allt det vanliga att springa ut o in med Cuba 1 gång i timman, laga mat, diska, plocka, utfodra djuren, karln o barnen... Ja o så lite instagrammande, facebookande o candycrash- spelande. 

Allt är nu avprickat o det var promenaden som tog emot mest eftersom jag inte haft möjlighet nu förrän kl 20:30, mörkt, kallt o regnigt men jag tvingade mej ut en halvtimma i alla fall o det är jag nu mycket glad o nöjd över! 

För ett tag sen såg jag ett enkelt recept (på film) via FB, med blomkålsris, kött, ägg o grönsaker. Provade det idag men med kyckling o det blev jättegott o nu har jag inte räknat pointsen men det kan inte ha blivit många! Får räkna på det en annan dag men snabbt överslag så är det ju bara kycklingen, äggen, det jag stekte i o ärtorna som är  points i så kanske 7-8! 


O så finns nu 1 portion i matlåda oxå plus 2 portioner blomkålspizza! Mycket kål blir det! Hihihi

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela