tjockvawa

Uppe med tuppen!

Publicerad 2015-11-17 05:57:50 i Allmänt

5:20 klev jag upp för att ta ut Cuba. Jobbar kväll idag så klockan står på 6:45 eftersom barnen ska lämnas 8. Men jag tyckte det kändes onödigt att lägga sig igen nu, Cuba kändes pigg o vaken så jag slog på lite kaffe o har nu redan mumsat i mig en smörgås o tagit dagens första kopp kaffe innan kl ens slagit 6. 

Tränade igår o först kändes det otroligt tungt, men sen så skönt att äntligen vara igång igen (ingen träning sen förra
Måndagen, mest pga lathet!).
Ett cirkelpass m militärträning, ett riktigt svettigt sådant! 

Idag hinner jag nog inte så mycket motion då jag börjar jobba 1 timma tidigare för jag ska ha halvtidsbedömning med den undersköterske-elev som jag har nu. 
Det samtalet känns lite jobbigt då jag känner att jag måste vara ärlig och säga att det än så länge går lite trögt! 2 veckor har nu gått o jag tycker hon borde ta mer eget initiativ, våga lite mer o om inte annat kanske vara lite mer intresserad o ställa mer frågor?

Ja, ja imorgon blir det i alla fall PT-pass m Kim igen! 
Måste försöka ta mej lite mer till gymmet o öva på chins oxå annars kommer jag ju aldrig klara det! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela