tjockvawa

Jösses då!

Publicerad 2015-09-04 08:15:13 i Allmänt

Nästan 2 kilo har jag lyckats lägga på mej på en vecka! 
Snyggt jobbat PG! 
71,7 kilo vägde jag idag men jag har ju ätit bullar, kakor, glass, Max-mat, pannkakor med smör o socker, chips o drack som sagt några drinkar i helgen. 
Jag är inte bitter utan tänker att detta var en vecka då jag fick unna mej lite extra o jag tror nog faktiskt jag kan skaka av mej i alla fall hälften till nästa vägning eller!? 

Min vän "Tackan" är rätt smart, läs kommentar från förra inlägget! Du har rätt vännen! 

Men tåget är lagat, full fart mot mål igen, ja kanske inte expresståg nu alltså, stannar nog på några hållplatser under vägen. 

Privatlektion på hästryggen är förmiddagspanen nu innan jobbhelgen drar igång! 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2015-09-04 21:33:22

Ja hon är klok hon den dära fårtanten 😂🐏

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela