tjockvawa

Livet!

Publicerad 2015-09-16 12:21:59 i Allmänt

Alltså jag mår så bra! Livet är verkligen härligt! Kände mej så lycklig på nåt vis idag när jag åkte hem från privatlektionen. 
Barnen mår bra, jag har en fin man o jag tycker vi trots mycket aktiviteter o jobb hinner med varandra! Jag känner mej i form o har lagom med utmaningar att se fram emot. Trivs på jobbet o tycker oftast jag gör bra ifrån mej där! Vi har ganska ny chef o hon är underbar! 
Ja, ni vet det rullar lixom på i fin takt just nu! 

Ser fram emot helgen oxå för på fredag eftermiddag får jag träffa min lillasyster! Hon hämtar barnen på frita under eftermiddagen, jag hoppas på tidig fredagsflex så jag hinner med en halvtimma styrketräning på gymmet innan jag åker hem o fixar ordning mej för att ta med Sally o familjen på restaurang. Efter det blir det fredagsmys framför TV, Sally sover över o följer sen med på först Litheas ridning 10:00, sen lunchar vi innan vi åker tillbax till stallet för förberedelser inför "tävling" då Lithea o Diva ska hoppa 40 o 20 cm! 
Håll tummarna för felfri ritt så det blir rosett! 


Uppifrån på Ello idag! 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela