tjockvawa

Ridlektion i grupp

Publicerad 2015-09-01 22:15:18 i Allmänt

Började idag rida i en ridgrupp o ska rida varje tisdag nu. 
Jag hänger väl inte riktigt med i alla konstiga krusiduller o ridvägar o trav där o galopp där men kondisen är det inget fel på, jobbade på så gott jag kunde men hästen tog varje chans den fick att sakta av så jag fick jobba med skänkeln typ hela tiden. Lär kännas imorgon! 
Det blir Krusa o jag som kompar ihop 2 tisdagskvällar till nu o hon kände snäll o lugn o jag jobbar hellre med skänkeln än sitter o bromsar en hel timma

Beställde för några dagar sen en t-shirt från dyra me&i, men jag tyckte den passade mej lite bra just nu...? 
Eller? 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-02 07:11:26

Men alltså bena 😍😍😍😍 wow

Postat av: Tackan

Publicerad 2015-09-02 07:52:29

Det va ja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela