tjockvawa

Trött!

Publicerad 2015-09-21 20:32:53 i Allmänt

Lovar på heder o samvete att jag INTE är gravid men jag känner mej till o från gravid-trött! 
Ja, jag vet att ni tänker att jag tränar för mycket nu men nej det tror jag faktiskt inte, förrförra veckan var en väldigt lugn tränings-vecka o jag hade de här trött-dagarna i alla fall! 
Jag brukar känna mej piggare när jag tränar dessutom så jag tror nog bara det är höstens mörker som börjar smyga sig på! 
Eller så kan det vara så att det finns en begynnande förkylning på G, det även vissa dagar sticker o killar lite i näsan, men jag är varken snuvig eller har inte ont i halsen o är feberfri (såklart) därför boostar jag med C-vitaminer nu o vågar vägra förkylning! 

Joggade en mil i förmiddags. 1 timma o 30 sekunder och alldeles för varmt klädd. 
Ikväll har jag kört 45 minuter Crosscage (cirkelträning) på gymmet. 

Planen är att jogga 5:an imorgon, men jag får se, har ju ridning på kvällen sen. 
Har usk-möte så jag jobbar bara 12-16 så det kan hända jag fortsätter tampas med tvätthögen o vilar på fm istället. 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2015-09-21 21:26:55

Tycker du ska kolla blodvärdet

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela