tjockvawa

Brillorna

Publicerad 2016-01-28 15:54:04 i Allmänt

Dessa fick det bli




Min lilla lilla sötnöt! 

Själv borde jag fixa mej ett par nya oxå. Får bli en annan dag...

Har det lite jobbigt med maten idag. Blev några kanelknäcke med onödigt mycket smör på nu till mellis. Men så startade tjejveckan idag oxå. Är därför lite nervös för morgondagens vägning då jag lätt samlar på mej vätska o dessutom ska jag till gymmet o träna nu, det brukar inte vara positivt inför vägningen heller... Hehe. 
Hoppas bara det är minus, sen är kanske inte så noga om det inte blir lika mycket som senaste veckorna denna vecka. 
Har inte någon färdig matlåda till imorgon heller så jag får se, kan bli den där soppan jag köpte o skulle ha som reserv. Ett par dagar off the kostschema när man har mens kanske är okej så länge man har skaplig koll på kalorierna o fortsätter träna eller!? 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela