tjockvawa

Havanna 7 år!

Publicerad 2016-01-03 18:43:49 i Allmänt

Hipp hipp hurra för min lilla söta LillMärta som idag fyller hela 7 år!!


Hon är nöjd med sin födelsedag som såklart började med sång o paket som väckning i morse. 

Därefter åkte vi hela familjen för att gå på avslutningen av valpkursen. Det har gått mycket bra o vårt lilla energiknippe till valp är mycket lättlärd! 
Idag fick de även chansen att busa runt o leka lite i snön alla valpar. 




Att följa kostschemat går mycket bra o jag planerar o lägger matlådor i frysen för dagar då det kommer saknas tid för matlagning o för att ha rätt mat med mej till jobbet. 
Dag 3 idag o detta var min goda middag

Salladskål, tomat, gurka, rödlök, isbergssallad, nötfärs, tacosås o naturell kvarg (som jag kryddade lite med chiliflakes o vitlök). 

Imorgon bär det åter igen av mot mitt kära GAVA o 4 dagars ledighet är redan över. 
Första jobbpasset detta år blir ett kvällspass. 

Måste även försöka komma igång o träna igen då det blivit ett lite för långt uppehåll nu sedan 23/12. 
Minst 3 pass i veckan har jag som mål, men gärna ganska mycket mer! 
Jag har i alla fall gått lite ordentliga promenader med backar alla dagar detta år. Havanna har hållt mej sällskap vi ett par tillfällen. 
Såklart har även Cuba varit med men det vid de lite kortare promenaderna än så länge. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela