tjockvawa

Snart fredag!!

Publicerad 2016-01-07 16:49:48 i Allmänt

Nu har jag snart kört en vecka med mitt kostschema, bara 11 veckor kvar då... 
Det ska bli väldigt spännande att se vad vågen visar imorgon. 
Jag ligger på ca 1350 kalorier om dagen o beroende på hur mycket jag går ner den här första veckorna kommer jag kanske att öka kalori-intaget själv vart efter men första målet är såklart att först o främst komma ner under 70 igen. 

Ikväll är det träning som gäller! 
Crosscage 45 minuter o det brukar vara tufft! 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2016-01-07 18:34:55

Jag började äta 1300 kcal om dagen under en period när Hedvig bara stödammade och hade börjat äta mat. Då gick jag ner 4 kilo på 2 veckor och då tränade jag Zero! Åt efter recept som är menade för den här typen av "bantning" och var aldrig hungrig, snarare proppmätt efter vissa måltider. Det var en del keso till varje måltid också... Minikeso som man kryddade själv med paprikakrydda. Och så drack jag för en gångs skull mer än 1 liter vatten per dag! Jag ska med köra kostschema sen när det tillåts igen, har ju det då det ingår i mina 20 PT-timmar (som jag har 18.5 st kvar av 🙈)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela