tjockvawa

Vad var det jag sa...!?

Publicerad 2016-01-17 10:25:40 i Allmänt

Bröllop blev det o romantiskt var det! 
Men ändå blev vi allt lite lurade! Ungen döptes, o det blev middag o prästen tackade för sej efter maten o var på väg att åka när Bruden ber honom stanna o viga dom oxå!! Hahaha, var så där lite halvt besviken efter dopet lixom att jag hade fel ang bröllop. Men så skojade dom till det så här i stället! 
Succé! 




Jag var riktigt duktig ang maten. Jag åt av magen, kallskuret, kyckling o fläskfilé potatisgratäng o rödvinsås. Mycket grönsaker o bröd smör o ost. De hade alkoholfritt vin o det tyckte jag var ganska gott o drack några glas (socker eller ej, jag var på bröllop!!) Men jag åt inget av bakelsen o jag tog ingen chokladbit till kaffet, dock hade jag en påse cashewnötter med mej som lite mellanmål. 
Det blev många fler kalorier intaget igår än vanligt o jag brände för några, gick för lite men jag hade en "ledig" dag o jag är ändå nöjd! 

Nu ska jag snart hämta barn o hund innan jag åker till jobbet för kvällsjobb igen! 

Jag mina bröder o farmor:

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela