tjockvawa

X-tra

Publicerad 2016-01-14 15:43:31 i Allmänt

Jobbar extra ikväll! Skönt när februaris lön kommer! 
Blir några timmar extra imorgon fm oxå, jobbar kväll då med (13-21:30) men kommer va på jobbet ca 10 och sen kommer jag lägga till ett par timmar på det eftersom jag jobbat lite hemma med att göra en PowerPoint som jag ska använda då jag ska "utbilda" mina usk-kollegor i katetersättningn på många. Usch, tycker jag är läskigt! 

Passade på att ta en ordentlig promenad på morgonen så jag slipper ge mej ut efter jobbet kl 22 ikväll. Sen hoppas jag på en skapligt lugn kväll ikväll! 

Innan jobbet passade jag på att åka o köpa ett par presenter till min gubbe som fyller år imorgon och en doppresent till min brorson som ska döpas på lördag. 
"Råkade" gå förbi H&M o hittade en svart klänning för 150 kr o en kofta för 50 kr! Ops... 
Bild på kläderna kanske kommer på lördag. 

Var hos frissan på förmiddan oxå, oj vad mycket jag hunnit med känner jag! 

Vägdag imorgon! Spännande! Förväntar mej att hälsa på 60-talet igen, o då tänkte jag nog flytta dit för alltid! Bye bye 70-talet är min plan! (Igen!!)
Blir besviken om jag inte gått ner minst 1 kilo! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela