tjockvawa

Löpning

Publicerad 2016-07-20 08:22:51 i Allmänt

Tog mej i kragen trots fortsatt krasslig mage.
Gav mej ut vid 19-tiden på en lång joggingtur. Alltså det kändes som den längsta i världen! Sammanlagt blev det ca 12 km! Joggade 4-5 km, sen gick jag en bit, joggade igen ett par km och gick en bit till innan jag joggade de sista 2 km till att det skulle bli en mil i alla fall. Efter det gick jag resten av sträckan jag hade för att komma hem, ca 2-2,5 km till.
Det gick trögt, var tungt och tycktes aldrig komma upp i något vidare tempo och distansen kändes oändlig! Milen tog 1 timma och 10 minuter. Det är jag inte nöjd med!
Idag har jag ont över allt och har bestämt mej för att vila idag, japp jag hoppar över kvällens militärträning och handlar istället inför Havannas poolparty hon ska ha imorgon med några kompisar hos sin mormor!
På torsdag kör jag fystestet, sista passet på militärträningen, sen tänker jag ta fredag, lördag, söndag och måndag som de kommer och träna om och när lusten faller på.
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela