tjockvawa

Moster 💗

Publicerad 2016-06-15 05:56:33 i AllmÀnt

Fick mess igĂ„r kvĂ€ll om att min moster var pĂ„ akuten, sĂ„ jag flexade lite tidigare för att springa ner till henne. 
Hon Ă„kte in med magsmĂ€rtor men var nĂ€r jag kom smĂ€rtfri pĂ„ morfin o vĂ€ntade röntgen. 
Jag följde med pĂ„ det o vĂ€l tillbaka pĂ„ akuten började smĂ€rtorna komma tillbaka igen. 
Efter mÄnga om o men fick hon mer morfin (körigt pÄ akuten dÀr ett tag).
LĂ„ng vĂ€ntan men vid 00:30 fick vi veta att rönten inte visade nĂ„got men att min kĂ€ra moster blir inlagd o antagligen vĂ€ntar idag en gastroskopi. 

För mej vĂ€ntar ett dagspass efter 3,5 timmars sömn. Ska nog gĂ„ bra det oxĂ„! 

Moster Ă€r inlagd pĂ„ avdelningen som ligger direkt ovanför dĂ€r jag jobbar. 

Hej hopp 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-17 09:49:47

Tack för att du kom <3 <3

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela