tjockvawa

Satt karln i arbete!

Publicerad 2016-06-11 16:12:58 i Allmänt

Jo då, vi har fått lite gjort idag o hjälp fick jag! 
Vi har kastat skräp, varit en sväng till rastgården o Putte har handlat. Jag gjorde som sagt badrummet från golv till tak, dammade, dammsög o torkade golv på övervåning. Plockade med tvätten o lät ett par nya maskiner rulla. 
Sen fick jag Putte att sortera o vika lite tvätt o sen dammsuga nedervåningen medan jag gick efter med skurmoppen. 

Just nu sitter jag på friluftsbadet som öppnade idag med en badtokig Havanna i plurret! 

Mest molnigt men ibland tittar solen fram. 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-12 10:22:26

Är det varmt i poolerna? Vad kostar badkort?

Postat av: Tackan

Publicerad 2016-06-13 05:17:12

Det var jag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela