tjockvawa

Bortförklaringar...

Publicerad 2016-05-21 08:40:30 i Allmänt

Nej vet ni, jag kan inte skylla på nåt direkt! Fick en kommentar på förra inlägget. Men nej det är varken ägglossning eller mens på gång. Jo jag jobbade kväll men kände mej inte extra svullen om benen som jag brukar, hade inte tränat nära inpå vägningen. Inte förstoppad... Jag har ätit mej till alla extrakilon! 
O jag börjar må dåligt över att jag inte kan ta mej upp på banan igen! 
Eller att jag inte gör det. För jag kan om jag vill! 
Så ärligt talat jag vill ha hjälp nu! Peppa mej, piska mej, fresta mej inte! 

Från idag är det skärpning! (IGEN!). 
Måste bara handla så jag har nyttiga alternativ hemma! 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-05-22 06:09:13

Du har väl kvar ditt kostschemA kör hårt nu till midsommar!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela