tjockvawa

Faster!

Publicerad 2016-10-22 14:32:14 i Allmänt

Igår fick min lillebror o hans flickvän en välmående o så fin liten pojke!
Får jag presentera Leo

Det alldeles fantastiska är att jag hospiterade på förlossningen torsdag o fredag (typ som prao/studiebesök) o fick då i torsdags vara med under en förlossning o så igår kom jag in till min bror o hans tjej i förlossningsrummet precis när prinsen kommit ut o lagts upp på sin mammas bröst!
Var sen med under tiden moderkakan kom o när hon syddes.
Otroligt fantastiskt häftigt!
O vilken tajming!!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-22 17:44:57

Ljuvligt umderbart fin och vilken lycka att få 'va med' och träffa honom så snabbt!!!💙💙💙

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela