tjockvawa

Lägesrapport

Publicerad 2017-04-03 16:54:49 i Allmänt

Har inte tagit någon morfintablett idag, har ont ibland men det är överkomligt o jag vill prova om jag klarar mej utan. Den värsta smärtan är i vaden fortfarande o speciellt direkt jag kommer upp. Som kramp typ. 


Har duschat idag. Tog en evighet o var jobbigt men det gick. 
Har sorterat lite tvätt o rörmokaren har varit här i 2 minuter o fixat röret. Nästan pinsamt! 
Men nu kan jag börja tvätta igen. Får bli morgondagens projekt för det är jobbigt o göra allt på 1 ben! 

Känslan av oduglighet, att jag lixom inte klarar av att göra saker själv kommer jag antagligen få lära mej att leva med ett tag, det är det jobbigaste. O det är ju inte för att det gör ont utan det är ju för att jag inte får stödja på benet. Att kryckorna är med på allt som ska göras. O man kan inte hoppa på kryckor med en kaffekopp i handen eller med en hög rentvättad tvätt eller men en dammsugarslang i handen. 
Ska jag hämta posten måste jag ju ta med mej en väska! Hahaha! 
Men så glömmer man det lite o tänker att jag ska bara... Eller nej just det, det går ju inte! 


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela