tjockvawa

Ny vecka nya möjligheter...

Publicerad 2017-04-24 08:57:14 i Allmänt

Fast jag kan väl inte påstå att förra veckan slutade så bra, jävla pissdag igår! Jag är så jävla inihelvete trött på att vara beroende av andra så mycket som jag är för tillfället! 

Halvvägs med Ortosen men jag vet inte hur mycket jag klarar själv bara för att jag blir av med den sen, det hänger ju på kryckorna o hur länge jag måste låta bli att stödja på benet! 

Morgonen idag fortsatte med trötthet, gnäll, arga miner, tänder som bits ihop för att försöka låta bli hårda ord, försöka vara pedagogisk o pepp, tårar som tränger igenom, bägaren som rinner över o utbrottet är ett faktum o så en onödig sista mening innan barnen går iväg till skolan trötta, förkylda o säkert både ledsna och arga. 

Ja o nu sitter jag här, ensam, trött, ledsen, arg, uttråkad o med en jävla ågren för utbrottet. 

Jag behöver hjälp med så mycket men vill inte vara besvärlig, jobbig o tjatig. 
O så försöker jag själv, försöker underlätta för dom som hjälper mej men det resulterar i att jag blir trött, grinig o tappar lusten för allt. 

Ja, o så äter jag hela tiden o sitter här o bara sväller upp...
Det var allt för nu. Ska leta upp lite positiv energi! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela