tjockvawa

Så pepp!

Publicerad 2017-04-25 10:55:07 i Allmänt

Idag gjorde jag det! Smög mej upp på vågen, inte morgonvikt men jag vägde BARA 70,8 kilo! Visserligen är det plus 3,2 kilo på en månad men jag hade förväntat mej att vågen skulle ge mej siffran 75 minst! 

Jag blev så glad o visst analyserar man o funderar så är det antagligen så att jag tappat otroligt mycket muskler så hela plusset är väl fett! Men jag är ändå glad o tänker använda detta som en morot nu! 

Har jag tur så är det bara 2 veckor kvar med Ortosen idag o jag får kanske börja belasta fullt då oxå! 
Jag fattar att jag inte kan ge mej ut i ett joggingspår på en gång men jag kan o jag SKA skärpa till mej med maten nu!! Jag vet, sagt det i 3 veckorn nu men den här gången är det allvar!! 
Dessutom kanske vågen är ännu snällare om jag väger mej på fredag direkt på morgonen? 
Eller attans... Ska ju käka på restaurang på torsdag...
Kanske blir en torsdags-morgon-vikt istället denna vecka då! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela