tjockvawa

Dan före dan...

Publicerad 2017-02-02 20:18:34 i Allmänt

Känner mej lite nervös att resultatet imorgon inte kommer bli så bra... Inte för att jag misskött mej eller så men jag känner mej tung, trött o lite uppblåst. PMS! 

Eller nervös, ett plus vore ju skittråkigt men tänker INTE deppa ihop om blir så, jag ser mej i spegeln o ser resultat där. Jag känner i kläder o PMS kan man ju inte styra så mycket över, bara gilla läget o ser fram emot det förhoppningsvis mycket bättre resultatet nästa vecka istället då... 

Idag har jag bland annat hunnit med 2 skogspromenader med Cuba o ena gången med sysslingarna Lithea, Havanna o Hedvig när vi var en sväng till min kusin i Svärtinge. 

En mycket bättre dag än igår då jag kände mej ännu tyngre, tröttare o hade huvudvärk o kände mej irriterad o gnällig hela dagen, För-PMS! 


I förebyggande syfte har jag haft stödstrumpor på hela eftermiddan. 


Lite foto-dokumentation från promenaderna, så söta hela bunten!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela