tjockvawa

Helgen

Publicerad 2017-01-16 13:11:16 i Allmänt

Skött kostschemat bra i helgen. Tummat lite grann kanske men det innebär typ en protienshake extra eller "fel" kött, fläskkotlett istället för filé (för det var vad vi hade hemma). 

Har tränat en hel del o faktiskt kunnat gå en hel del skapliga promenader med Cuba. 
Ja, jag ska erkänna. Jag har provat att jogga lite på löpbandet, lite cykel o lite crosstainer. Inte jättesmart o långt i från smärtfritt! Men alltså jag blir galen, behöver svettas lite o ta ut mej!! 

Fredagen var tuff, då var jag sjukt godissugen, men höll mej ifrån o drack min Cola zero... 

Sjukgymnasten hörde av sig idag. Jag fick en tid på fredag!!! Asså vilken tid! Tjurade lite för det under Cuba-promenaden och tjurade ännu mer för att den promenaden inte gick alls bra med knät. 
Men så ringde de igen o hade fått ett återbud imorgon klockan 11!! Yes! 

Mosade magen med ett träningsprogram jag fick på militärträning i somras! Asså MAJ GADD!! 

Imorgon tänkte jag följa med Havanna på simningen o prova att simma lite själv. 

Nu ska jag vila innan nästa hundpromenad som jag tänkte kombinera med att möta tjejerna från skolan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela