tjockvawa

Intensiv förmiddag.

Publicerad 2017-01-30 15:08:37 i Allmänt

Lämnade som vanligt barnen kl 8. 

Åkte sen hem för att inta min egen frukost. 
• Promenad med hund nr 1
• Samtal med försäkringskassan o sms-konversation med chefen. 
• Träning hos sjukgymnast
• Promenad med hund nr 2
• Träning på gymmet. 
• Hem för lunch
• Ut med hund nr 1 igen, blev rastgården. 
• Hämtade barnen 
• Mellis
Har även hunnit med ett par maskiner tvätt. 

Nu är jag värd att ligga raklång på sängen och spela candycrash ett tag innan det är dags för att laga middag. 

Nästa vecka börjar jag jobba 50 % Sen veckan efter det kör jag på heltid för att sen ha semester vecka 8. Om jag nu inte får en operationstid innan allt detta... 

Lite planer inför försommaren spikat så under semestern blir det nog bara att vara hemma sen med lite dagsutflykter, som förra sommaren. 

Bild från Januarihoppet i lördags



Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela