tjockvawa

Sjukstuga...?!

Publicerad 2017-01-24 20:10:17 i Allmänt

Havanna har varit hängig hela helgen o Lithea har ont i halsen så båda barnen var hemma igår för att vila upp sig. Men så fick de gå till skolan idag, men efter 1,5 timma ringde Havannas fröken om att H kändes jättehängig. Hämtade hem henne men då fick jag ju ha med henne först hos sjukgymnasten, hon fick vara paparazzi.


Sen har jag tagit på mej ett uppdrag o det är att rasta en hund en gång om dagen runt lunch, så hon fick följa med på det oxå. Ja, jag förstår hur ni tänker... Hur går det med knät? Jo men promenader går fint o jag går inte så fort. Turbo är en 3-årig schäfer, lite busig men mycket snäll o drar inte speciellt mycket. Då är promenaderna med min 

Cuba mycket jobbigare... 

Ja o sen skulle jag handla lite småsaker. 

Havanna verkade pigg o när vi väl var hemma har hon lekt o pratat konstant o säger att hon mår okej. Visst hon hostar o nyser o klagar lite på halsont (men klagade mer i helgen). Men så himla sjuk...?! 
Lithea där emot hostar halva nätterna o ser blek ut. Tror de båda är lite i gränslandet friska-sjuka. Svårt o veta om man kan o ska skicka dom till skolan. 

Hade tänkt simma idag när H har simträning men den blev såklart inställd då hon är krasslig. 
Får se om barnen går till skolan imorgon så hinner jag kanske lite chins o magträning på gymmet...?! 

2 vandrande pinnar har flyttat in hos oss oxå. Började tjatas i lördags då barnen var på kalas där födelsedagsbarnet fick det i present o presentköparen hade fler till salu. 
Men jaha, de slutade ju tjata men om de är så intresserade av Sören o Pinnen vet i tusan... 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela