tjockvawa

Vilodagar.

Publicerad 2017-01-18 13:45:06 i Allmänt

Japp onsdag o torsdag får vara lite vila från träning nu när jag faktiskt tränat något varje dag ett tag, mer eller mindre visserligen men jag får ändå rätt mycket promenader nu (alltså idag o imorgon oxå). 


Igår var jag hos sjukgymnasten först o fick en massa övningar även om hon plockade bort mycket hon först hade tänkt jag skulle göra, men hon tyckte mitt knä var för dåligt för vissa övningar!!! 

Sen följde jag med Havanna på simningen o passade på att testa att simma jag oxå, gick hyfsat så jag gnetade på i den trånga bassängen i 30 minuter i alla fall! 

Kostschemat jag har nu är så bra! Går att variera massor! 
Som frukost idag blev det bananpannkakan, brukar steka i stekpanna men så såg jag ett tips på instagram igår. Hällde smeten (1 mosad banan o 2 ägg ihopvispat) i muffinsformar o gräddade i ugnen i ca en kvart. Jag hade lite keso o 2 blåbär på varje "muffins" o frukostkänslan i morse blev himla lyxig! 


Skriv inläggstext 

Till lunch stekte jag lite zucchini, en tomat o köttfärs, som jag tillsammans med bönpasta la på ett par salladskåls-blad o så rev jag gurka som "topping" blev mumsigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela