tjockvawa

Kung Uggla!

Publicerad 2017-07-21 11:51:02 i Allmänt

Diggade nästan längst framme vid scenen till Magnus Uggla igår! 

Han är så störtskön! 

Han spelade på Hugos o jag var där med en kollega o en föredetta kollega. Innan var vi hos en utav dom o käkade lite gott! 

Mycket trevlig kväll!! 


Började jobba i måndags! Jösses så ovant o så trött man blir av det men oxå himla roligt o skönt! 
Men idag var en lugn dag så jag tog flexledigt. Tur det för man får visst träningsvärk av att gå på konsert! 
O det är dags imorgon igen! Havanna o jag ska till Esklilstuna o se på Laleh! 

Jag har undvikit kakor o sötsaker hela veckan o joggat en gång, det gick riktigt bra men jag är stel länge innan jag blir uppvärmd. 

Så idag tog jag tjuren vid horna, bet i det sura äpplet o såg sanningen i vitögat 
78,8 kilo o dessa 10 (!!!!) kilon känns i kläder o kropp! 
Skönt med rutiner på vardagarna igen! Tror jag har motivationen nu...?! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela