tjockvawa

Trött!!

Publicerad 2017-07-26 22:09:20 i Allmänt

Har nu jobbat i 1,5 vecka! 

Inte riktigt vant mej än tror jag för jag har svårt att fatta hur jag stått ut o orkat hålla mej vaken tidigare när jag jobbade, tränade o tog hand om hushållet! 

Nu orkar jag bara jobba o gå på sjukgymnastik (på arbetstid) 2 ggr i veckan sen är jag klippt slut så nåt hushållsarbete blir det inte o endast lyckats ha energi till en joggingrunda sedan jobbstarten! 

Försöker aktivera barnen lite när jag kommer hem från jobbet o den här veckan är det mycket stallhäng på schemat. 
O barnen fick bada på badet en stund innan stängning oxå men alltså jag sitter bara där på en bänk o kämpar med att hålla upp ögonlocken under tiden... 

Ja ja, man vänjer sig väl...?! 


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela