tjockvawa

Våga vila våg...

Publicerad 2017-07-07 11:50:40 i Allmänt

Hade faktiskt tänkt väga mej i morse, men jag glömde faktiskt bort det! 

Jag äter både nyttiga och onyttiga saker men den här veckan är jag riktigt nöjd med hur jag ändå "tränat". Joggade igår igen, men började denna runda med 10 minuter promenad för att värma upp. 
Är på dag 4 i squats/situps/plankan-schemat o idag var det vila på allt utom plankan så det var lätt! 

Har träningsvärk i magen! Ska hänga i med träning nu. Maten tänkte jag ta tag i med hårdhandskarna typ 1/8 men ändå tänka mej för i veckorna redan nu om vi inte gör något speciellt. 
Ledig en vecka till nu sen börjar jag äntligen att arbeta igen!! 
Woop Woop


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela