tjockvawa

Hemma!

Publicerad 2017-03-31 22:26:29 i Allmänt

Haft mycket ont idag sen jag kom hem på eftermiddan! 

Ätit mina smärtstillande o det hjälper ett tag men så hittar jag lixom inget bra läge! Tänk er lixom att sitta på en köksstol med rakt ben hela tiden, eller i soffan, där får ju i så fall bara jag plats. Känner mej otymplig o ivägen mest hela tiden o kan ju inte ens plocka bort min egen talrik! Kommer bli galen!! 

Haft ont i vaden o låret oxå, det har varit värre än själva knät. Lindade bort lindan o jag tror den suttit aningen hårt vilket kan förklara vad-lår-smärta. 
Svullet som tusan är det oxå. 
Men nu har jag krånglar mej ner i sängen o har tänkt att sova hela natten! Tagit piller mot smärta o mot illamående o så en spruta i magen mot blodpropp. 
Imorgon ska jag tillbringa morgonen i stallet med Lithea som ska rida privatlektion. Kanske inte världens bästa dag men får göra ett försök o sen kan jag vila resten av dagen!! 


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela