tjockvawa

Kalasdag!

Publicerad 2017-03-12 18:56:04 i Allmänt

Energi till en början idag oxå. Lite städ o röj på förmiddan, även förberedelser inför eftermiddans barnkalas. 


Men så kände jag hur småsaker under förmiddan fick humöret att sjunka mer o mer... Ena personen efter den andra irriterade mej. 

Släktkalas i 45 minuter innan vi for upp till lokalen där barnkalas skulle hållas.
11 ungar inkl. de två kalasbarnen (o 2 storasyrror).

Kalasbarnen mycket nöjda o bara några som ramlade o blev lite lätt osams i nån lek, men Havanna o Amanda blev som sagt nöjda, mat o fika räckte o de 2 föräldraparen röjde undan snabbt efteråt men alltså en av de bjuda ungarna!! Jag har så svårt för henne! Hon gick mej på nerverna i 2 timmar!! Slängde sig över maten, knuffade bort andra ungar i lekar o matköer. Länsade skålen med kex o skrek om att Havanna o Amanda fick 2 godisbitar extra från pinjatan som råkade bli över när allt var uppdelat lika... 

Skönt att den här dagen är över o att alla är nöjda. Mitt dåliga humör o irritationsmomenten har jag kommit över nu o tänker se fram emot kvällen då det är både "mästarnas mästare" o "tills vi dör" 2 av mina favorit TV-program just nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela