tjockvawa

Miljöträning o motion

Publicerad 2017-03-02 10:13:15 i Allmänt

Först och främst, jag ropar Hej igen! Jag är nog frisk nu! Har lämnat avföringsproverna o väntar på svar men jag mår bra! Nu skryper det bara i kroppen efter lite träning!! Men jag får nog tyvärr hålla mej till tåls och nöja mej med promenader veckan ut i alla fall. Kan istället vara en förkylning på gång, har känts så på mornarna ett par dagar... 


Startade i alla fall den här dagen men miljöträning i stallet för Cuba och sen tog vi en lång skön skogspromenad! Helt underbart ut! Vårigt!! 

Nu tror jag dammsugning och skura golvet står på schemat! 


Vägning imorgon då o trots denna magåkomma ser det nog inte så muntert ut men det är bara att ta på sig hårdhandskarna för våriga Mars o kötta vidare! 

I helgen ska jag jobba!! 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela